Thursday, February 07, 2008

VERKERING!!

Soms heb je van die momenten, die je met iemand wil delen. Zodat je er samen enthousiast/blij over kan zijn. Nu weet ik even niet wie ik kan bellen, want het gaat om een vriendin/oud collega van Heidebeek. Met onze gezamenlijke kennissen heb ik niet zoveel contact meer...Dus ik blog het maar even aan jullie allen...

Het nieuws is: Ze heeft verkering!!

Ja beetje kinderachtig zinnetje misschien, maar je moet eens weten hoe mooi dat zinnetje is in haar situatie.

hahaha....dat was het...


4 comments:

Anonymous said...

`k Ben benieuwd wie het is

Daniel, Deborah, Techiya, Salomé en Obediah said...

dan ben ik benieuwd wie jij bent ;)

JmeO Assen said...

eh... ken ik haar? (je maakt mij/ons echt nieuwsgierig hoor!). Liefs, t.Mariana.

JmeO Assen said...

O stom! We weten het al, we hebben n.l. ook haar nieuwsbrief ontvangen (hihihi). Ja, wat errug leuk voor haar he of beter gezegd, wat erg leuk voor hen allebei! From me again :)