Friday, February 29, 2008

APK

Deze jaarlijkse controlle blijft toch wel spannend met mijn omaatje. Vandaag was weer de grote dag. Ennnnnnnnnnn.....

JA GOEDGEKEURD...ons wonderbakkie mag wederom een jaar over de nederlandse wegen rijden. Dat geeft weer een opgelucht en blij gevoel. We moeten alleen straks een probleempje oplossen, want ik kan maar één kindje onder de drie jaar meenemen in de auto, vanwege het ontbreken van autogordels achterin, maar goed dat moet niet zo heel moeilijk op te lossen zijn. Even op onderzoek in de autoshops.

Dit autootje is nu al zo'n vier jaar in mijn bezit en ik heb periodes gehad, dat ik het maar een dom wagentje vond. Klein, oud en toentertijd ook nog eens super lawaaierig. Maar toen het autootje er af en toe mee stopte, miste ik haar toch wel heel erg. Dus nu ben ik dankbaar, dankbaar, dankbaar dat ik een klein, oud en gelukkig niet meer zó lawaaierig bakkie, (hè Assenaren) als toen, bezit!


MY TOYOTA STARLETT & ME ; )






1 comment:

Anonymous said...

Heerlijk gevoel he?
Succes met de laatste loodjes!
Liefs uit Assen.
Es