Monday, February 25, 2008

Dinsdagavond

Daar zat ik dan vorige week dinsdagavond aandachtig te luisteren naar de les van oom Henk Karelse over financiën dus. Daniël twijfelde al of ik fit genoeg was voor zo'n avondje les. Ach tuurlijk wel dacht ik, zo vermoeiend is dat toch niet. In ieder geval niet voor je lichaam. Een avond op m'n achterste zitten doe ik wel vaker...

Maar toen de pauze werd aangekondigd besloot ik om toch maar weg te sneaken, want ik zat toch niet zo lekker en er kwamen andere pijntjes op.

Thuis gekomen meteen op de bank gaan liggen en de harde voetballen kwamen tevoorschijn in mijn buik. Harde buiken en krampen gingen ook toen ik op bed lag nog een paar uur door. Opnieuw dacht ik dat het feest echt ging beginnen en ik de volgende dag met een kindje op m'n buik zou liggen, maar na wat gepuf en wat afleiding in de vorm van een maf spelletje op Daniels telefoon, viel ik in slaap...

Wat ik over financiën heb geleerd...zo uit m'n hoofd weet ik het niet meer...

3 comments:

JmeO Assen said...

Wow, dat was dus effe spannend geweest (en de volgende keer toch maar beter naar je man luisteren!). En eh... je had het over ... voetbal? Mmmmm... Sterkte met de "laatste loodjes" en groetjens, t.Mariana.

Anonymous said...

oei oei oei...

mama Bora!!! Het is alweer bijna zover...SPANNEND SPANNEND SPANNEND!!!!...

xxx lof joeeeeeeee Munah

Didi Deborah Sandra Delsy Sahupala said...

ghighi spannend is je kindje hoor..
Het is bijna zoverrrr!! HIJ-ZIJ laat al zo te merken duidelijk weten dat tie 't wel beetje zat is in je krappe bolle buikkie.
Nou suc6 de komende dagen en ik zie uit naar h'r-z'n komst!!
kuzzz liefzzz Deeeeeee