Tuesday, November 06, 2007

Is de storm voorbij?

Het gaat beter. De rust keert langszaam terug. Het advies luidt nog wel om alert te blijven, om voorbereid te zijn, want het rommelt nog in de lucht.
Na jaren en jaren moet ik andere keuzes maken. Nu gaan die keuzes tegen mijn gevoel in, maar ik moet wel anders zal de storm me omver werpen.

Voor de mensen die niet zo van deze slechtweerberichtgeving houden. Zoals vandaag regen en zonneschijn regelmatig samengingen, wat mooie regenbogen opleverde, zijn er ook wel zonnestralen in deze dagen.

* zo uit het niets zei mijn jongste oppaskindje Anouk heel serieus; Deborah ik hou zo van jou.

* vandaag naar de verloskundige geweest. De baby maakt het heel goed.

* bemoedigingen en gebeden van lieve vrienden. Tnx!!

* ik krijg zomaar een etentje aangeboden. As. vrijdag ga ik met mijn lieve vriendin lekker uiteten.

* Techiya en ik liggen regelmatig samen in een deuk. Zo grappig. Ik lach om haar en zij lacht dan nog harder omdat ik moet lachen, daar moet ik dan weer om lachen.

* Daan is echt een lieve schat. Hij beschermt me, steunt me, heeft me lief.

* Ja, de Heer leert me idd. om weer sterker te worden. Ik leer weer een heleboel. Op onverwachtse momenten gaf de Heer me zonnestralen...

1 comment:

Anonymous said...

Weet dat ik je nog steeds een hele bijzondere zuster vindt. En dat je grote gaven heeft die de Heer in je heeft gelegd. En dat komt zeker nog meer tot ontplooing, zodat je nog MEER vrucht gaat dragen. Tot verheerlijking voor Zijn Naam. Goed om te lezen dat je geniet van je dochter en je lieve man. Weet dat jou lieve VADER ook van jou geniet Deborah.