Tuesday, October 30, 2007

Storm

Wat schrijf ik als het even niet zo lekker gaat?? Wetende dat allerlei mensen dit lezen.

Soms denk ik dat je pas over de stormen in je leven pas mag vertellen als het voorbij is. Mensen ik bevind me in een storm!!

Ik weet dat ik mezelf zou kunnen bemoedigen dat Jezus de Rots is in elke storm, dat Hij mijn Anker is, dat Hij mijn schuilplaats is.
Ik weet dat ik mezelf moed zou kunnen inspreken met spreuken als, na regen komt zonneschijn.
Ik ken de texten...

Ik ben nu in een storm. Het is drijfnat, ijskoud, heel wiebelig....

4 comments:

Anonymous said...

Een storm waait altijd over....

Anonymous said...

Hey nona Deborah,

Jezus vol vd HG werd geleid in de woestijn of storm voor 40 dagen. MAAR Hij kwam nog KRACHTIGER uit. Zo Deborah ook stormen zijn goed voor ons leven, want als je er goed uit komt ga je nog MEER op Jezus lijken. De Vader doet dat omdat Hij je lief heeft. Wij bidden voor je D.

Anonymous said...

Praying for you and always loving you!

Ruth said...

Lieve Deborah,

Vanmorgen hoorde ik het liedje 'Thank You' van de Katinas. Ik moest aan jou denken en heb voor je gebeden.

Veel liefs,
Ruth