Friday, October 12, 2007

Een ramp?!?

Even wat op de blog zetten dacht ik gister rond 13.00 uur. Geen stroom...grrr...even kijken de meterkast en alle "dingetjes" gewoon weer omhoog doen. Het lukte niet, dus dan bellen we gewoon even de man des huizen. Grr...netwerkbezet!?!?


Na een half uur nog geen stroom, nog geen verbinding. Toen begon het toch wel een beetje te kriebelen in mijn maag. Er is toch geen ramp gebeurd ofzoiets. Ik had geen mogelijkheid om daar achter te komen op dat moment. Want ook de buren hadden geen stroom. 9/11, de vuurwerkramp schoten door mijn gedachten.


Wat zal ik gaan doen:
Dan maar even wat strijken - kan niet geen stroom
Voor ik het vergeet even batterijen opladen - geen stroom
Techiya gaf aan dat ze graag muziek wilde luisteren - geen stroom
Even wat melk voor Techiya opwaren in de magnetron - geen stroom

Eindelijk contact met Daniel. Half Almelo had geen stroom, iets mis bij de centrale. Gelukkig geen ramp...Twee uur later denderde muziek uit de boxen van de buren. Normaal irriteert het me een beetje dat ze zo hard muziek draaien en Techiya op bed ligt, dit keer betekende dat goed nieuws. Stroom.


Toch maar een radiootje op batterijtjes kopen,
stel je voor...

1 comment:

Didi Deborah Sandra Delsy Sahupala said...

hihi wat een ramp ja, gelukkig was ik die middag bij Natas en de kids en besloot ik toen moeders 13uur terug was om te blijven lunche en met hun de stad in te gaan.. Stel je voor zat ik in Wierden en kon ik niet verder naar Almelo met de trein, okaj kan dan nog de bus pakke natuurlijk!!
hihi...
de groetjesss