Tuesday, November 20, 2007

iiiieeeehh gemus






7 comments:

Anonymous said...

ie anak manis echt wel gemus kusjes van opa en oma

Anonymous said...

stuur effe aan oma en opa de fotos op de email.Liefs van ons schatjes

Anonymous said...

GEMUS!!


ow wat houdt tante iene toch veel van jou

LOVE YOU schatje

Anonymous said...

Alweer een grooooote meid! Wat een schatje. Groetjes van oma Mariana.

Anonymous said...

Wat is ze groot geworden en mooi.

Anonymous said...

Ah, wat een mooie meisje! Echt een hele dame al! En met een hele rij tanden!! (C&R hebben alleen nog maar 4 onder en 4 boven)

Didi Deborah Sandra Delsy Sahupala said...

adoeoeoeo zeg
Echt zo gemus ja, elke keer als ik 't zie of er aan denkt moet ik erom lache. Stuur mij die ook ff, of print 't voor mij 5bij5cm voor in mijn puzzelfotolijst ;) of gewoon 10bij15 mag ook natuurlijk
koes2 van tante Didi