Sunday, May 27, 2007

Klaagmuur


Pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff

De dag begon eigenlijk heel goed. Gelukkig ín de auto door de regen naar de kerk. Kerkdienst was echt super vond ik. Naar huis. Gezellig eten met kaka Charly en manlief. Hele poos nagetafeld. Maar toen!!!

Toen gingen de mannen weg. Daan was een paar dagen ziek, dus ik gunde het hem van harte om even "uit" te gaan. Nieuwe snufjes bij ka Charly uitproberen, filmpjes kijken en dan nog even naar een vet jazz concert. Ja, ik gunde het hem, maar was ook 'kats' jaloers. Wilde ook wel even de WII (hoe schrijf je dat..de wie van nintendo..jeweetwel) uitproberen, veel overgehoord. Enja, dat gratis super concert met bekende goede jazz muzikanten en het bekende metropol (hoe schrijf je dat) orkest (jeweetwel).

Niet bij de pakken neerzitten, dacht ik toen de mannen uit zicht waren. Ik moest nog een dans voorbereiden voor een vrouwendag 9 juni. Ik heb zo half toegezegd, want heb geen inspratie in dit seizoen van mijn leven voor nieuwe stukken. Degene die me gevraagd had geloof dat de Heer me wel wat zou geven. Kee, dan zoek ik de Heer wel en ga aan de slag. Bid en werk toh!

Achter de pc. allerlei liedjes gedownload. Niet één gevonden. Toen afgedwaald naar blogs van vrienden, van de blogs naar mijn hotmail, van mijn hotmail naar hyves. En daar ben ik te lang blijven hangen, dat ik er nu helemaal gaar van ben. Alle krabbels van allerlei mensen lezen. Nieuwsgierigheid. Hoezo tijdverspilling. Toen aangestoken door de krabbels van anderen aan anderen, dus ook maar zelf even gaan krabbelen. Das wel leuk, want dan krijg je ook weer krabbels terug.

Maar goed, nu ben ik mopperend in een selfpity party verzeild geraakt...o..o..o..wat ben ik zielig!

Heb een super lieve man, die goed voor me zorgt, lief voor me is. Ik heb de knapste dochter : ) van de hele wereld, gezond en gezellig. Lieve familie, leuke vrienden, goede kerk. Ik heb een huis, autootje...En een God die onvoorwaardelijk van me houdt, die genadig, barmhartig en geduldig is voor en met me. Dit laatste schrijvende, komt dit lied in me op:

Who am I that You are mindful of me

That You hear me when I call

Is it true that You are thinking of me

How You love me it's amazing

God Almighty, Lord of Glory

You have called me friend

He calls me friend

1 comment:

Didi Deborah Sandra Delsy Sahupala said...

hmmm spannend, ik ga voor je bidden okaj, dat God je inspiratie zal geve. Het zij in een dansje of iets andersss.
je kunt het lieve skat ;)
-x-D2