Tuesday, May 22, 2007

Gesloten deur


De deur naar het mooie baantje is gesloten.
Vanochtend natuurlijk meteen mail gecheckt om te kijken of er een reactie was op mijn sollicitatiebrief. En ja...Een mail met de mededeling dat de max. reistijd naar het kantoor 30 minuten mag zijn voor coördinatoren of ik door wil gaan met de sollicitatie, aangezien mijn reistijd 1 uur zal zijn. Nou nee...ik wil voorlopig niet verhuizen.
Wie weet zijn er nog een paar andere deuren om te proberen, als die niet opengaan. Dan sluit ik het hoofdstuk: Wel of niet werken...


2 comments:

Ruth said...

Ach, jammer. Of juist niet jammer. Ik weet niet zo goed wat ik er van moet zeggen, hihi! Zoals eerder gezegd: God weet wat je nodig hebt. Nooit vergeten.

xxx terug!

mamessage said...

Ik wou eerst reageren op je vorige blog met "spannnend!", maar ik zie dat je ondertussen het antwoord al weet. Een ding is zeker: It's all in HIS loving hands. Blessings!