Tuesday, January 17, 2006

Nieuws Week 2

Deze afgelopen week stond in het teken van het huis in de wijk Kloosterveen. Maandag hadden we het gesprek bij de woningbouw vereniging. Dinsdag het huis bekijken en toen bidden...bidden...nadenken...We hebben dus besloten om het niet te doen. Het zat ons toch niet lekker. Maandag had Daniël Plsam 37 in de bijbel gelezen wat hem erg aansprak en wat hij betrok op het proces met het huis; Een vers zegt bijvoorbeeld Blijf kalm en wacht op de Heer... Eigenlijk kan ik wel zeggen dat we nu ook kalm zijn. Voor Nederlandse maatstaven wonen we nu veelste klein...achja...ik vind het wel gezellig in ons hokkie aan de Ruiterakker. We blijven ingeschreven staan, dus er komt wel weer een nieuw aanbod. Deze week hebben we ook besloten om het kalm aan te doen wat de verhuizing betreft. We gaan ons huisje binnenkort helemaal klaarmaken voor ons lieve babietje en over een halfjaar hopen we een ander plekje te hebben.

Vrijdag reisden we af naar Maastricht. Nou dat was me toch een treinreis. We hadden ooit beloofd om oom Eddy Leatemia op te zoeken in Maastricht. Zaterdag vierde hij zijn verjaardag dus dat was een goede combi, de belofte waarmaken en feestje vieren. Als je van iemand kan zeggen dat God hem in plaats van een rouwgewaad een vreugdegewaad heeft gegeven, dan is het oom Eddy wel. We hebben veel gelachen zeg... Ook oom Bart Sahertian getuigde van Gods wonderen in het leven van oom Eddy. Mocht je oom Eddy eens tegenkomen, vraag hem maar eens naar wat God gedaan heeft in zijn leven. Heel bemoedigend. Voor degene die hem niet kennen, als het me lukt plaats ik binnenkort wel een foto van onze geliefde vriend.

Een spannende ontmoeting. Zondag rond 16.00 uur schudde ik voor het eerst de hand van mijn twee broertjes en zusje. Heel apart. Eigenlijk ben je gewoon vreemden voor elkaar en toch ben je met elkaar verbonden. Het zijn hele leuke lui, lieve lui. Wat kan ik er nog meer over zeggen. We hebben gezellig met elkaar gekletst. Daniël en Menno deelden hun liefde voor het bekende FIFA spel, dus die zijn nader tot elkaar gekomen door twee potjes te spelen (1-1). Ik zie ernaar uit om hun beter te leren kennen. Zoals het hele proces al is gegaan met mijn échte vader...stap voor stap...zo zal ook het contact met zijn drie kinderen zijn...stap voor stap...

www.babyinfo.nl! De zevende maand
Deborah,
Aan het einde van deze maand:Lengte: 38 cm, gewicht: 1500 gram. Nu gaat het hard: elke week kom je nu ongeveer een pond aan. Je baby is inmiddels zover gegroeid, dat hij buiten je baarmoeder in leven zou kunnen blijven, al zijn daar dan wel hulpmiddelen bij nodig. Zijn weerstand is bijvoorbeeld nog niet optimaal en hij is ook nog niet in staat zichzelf buiten de baarmoeder warm te houden.
Als je kindje nu al ter wereld zou komen, betekent dit dat hij een tijdje in een couveuse door moet brengen.


Zoals sommigen weten droom ik nogal veel als er spannende dingen staan te gebeuren. Nu droomde ik dat de baby er al was, maar we hadden helemaal niks niks klaar in huis. Net las ik al op de baby site dat we nu ook echt wel moet/mogen beginnen. Ook droomde ik dat we een hele grote blonde baby kregen...uhm...teveel films gezien...?...Eigenlijk wel leuk om een fotootje van mij te plaatsen met onze groeiende baby in mijn buik. Van Nannie kreeg ik wat hulp om dat te doen...maar ik moet er nog mee aan de slag. Hopelijk binnenkort ook wat fotootjes.

Fijne week nog allemaal. Ik zou zeggen > doe het kalum an.
Deborah

1 comment:

Didi Deborah Sandra Delsy Sahupala said...

hey Deb, een hele lange blog dit X... Fyn te hebn gehoord & ook weer gelezen, dat ut een relaxe ontmoeting was, idd allemaal effe wen'n ofcourse... Jamr v.h. huisje, we w8n gerust af... God voorziet toh wel?! Baby groeit goed en het is ook wel te zien!!
Over Foto betreft... Er staat een AnneGeddes~Fotosessie gepland, in de weekend van 1 april, nee geen grapje?!, dus JE MOET die weekend weeeer by my logeren!! Want het kan niet verzet worden!! kuzz en Rustuuuggggg an doen hè?!