Wednesday, October 08, 2008

Opgelicht...

Gisteren een stukje gekeken van Opgelicht. Ongelofelijk wat mensen anderen durven aan te doen. Een vrouw verwoordde het zo: Het is fijn om met mensen om te gaan op basis vertrouwen, anders wordt je argwanend en ga je als argwanend mens door het leven...

Nou dat vind ik dus ook...vertrouwen hebben in je medemens.

Vorige week rijd een mevrouw een deukje in mijn auto. Goed zoals jullie weten heb ik geen grote porsche ofzo...dus ik was er niet kapot van. Zegt ze; Weet je wat ik geef je 50 euro en dan is het klaar hebben we geen gedoe met papieren enz. Tja...dacht ik...wat zal ik doen. Nou zeg ik tegen haar ik overleg eerst met mijn man. Ze geeft me haar naam en telefoonnummer. Wil je ook mijn kenteken opschrijven vraagt ze. Nee, ik vertrouw u wel, antwoord ik.

Met Daan overlegd, haar gebeld. Bijna vijf dagen later krijg ik haar pas te pakken. In die vijf dagen begon ik ook argwanend te worden. Maar gelukkig vandaag kreeg ik haar te pakken...mijn vertrouwen werd niet beschaamd.

Ik hou helemaal niet van dit soort dingen...maarja...moet het toch met haar regelen. kBen benieuwd hoe dit afloopt...zal nog even duren...


1 comment:

Didi Deborah Sandra Delsy Sahupala said...

Hoi Hoi Ik hoorde het van papa ja.
Volgende x Alles noteren hoor. Neem altijd het zekere voor het onzekere. Tuurlijk 'vertrouw' je erop, maar je weet maar nooit. En het is gewoon gemakzucht van die vrouw, want dan wordt haar no-claim natuurlijk niet geschaad. Ouwe bak of niet..?!?..altijd alles noteren..