Wednesday, October 22, 2008

Adoptie

khad vanmiddag nog met Heidi over adoptie. Dat mensen die hiervoor in aanmerking willen komen lang moeten wachten en aan veel voorwaarden moeten voldoen. Sprak ik later die middag een vrouw in haar winkeltje. Een schattig winkeltje met leuke kleertjes en spulletjes. Ze had opheffings-uitverkoop. Mijn eerste gedachte toen ik dat zag, was natuurlijk mooi. Kan ik een leuke winterjas kopen voor Techiya met 40 % korting. Mijn tweede gedachte was, jammer dat ze ermee gaan stoppen.

Er hing nog één mooie winterjas. Bij het afrekenen even polsen waarom ze ermee gingen stoppen. Reden; Adoptie. Adoptie?!? Ze moeten twee maanden verblijven in het geboorteland van hun toekomstig kindje. Onmogelijk voor hen om op dit moment iemand in dienst te nemen. Dus koos zij ervoor om te stoppen met het winkeltje....ik vroeg haar of er geen andere oplossing waren. Ze zei van niet....

Ik stond er versteld van....



No comments: