Tuesday, October 07, 2008

Eerlijk?

Zal ik eens eerlijk zijn. hahaha....
Ik was de laatste tijd zo zo chagerijnig en somber. Om elk wisse wasje irriteerde ik me aan Daniel en hij aan mij en dat was dus helemaal niet zo gezellig. Voor Techiya was er ook geen lol aan. Alleen Salomé kwam er goed vanaf.

Zal ik eens eerlijk zijn.
Eigenlijk is het nog steeds een beetje zo. Weet je wat ik nu doe. Ik schrijf het op. Ik schrijf het op als ik irritaties voel aankomen, als ik al geïrriteerd ben, als ik geïrriteerd was. Of het helpt weet ik niet. Gelukkig heb ik wel een idee hoe het komt dat ik me zo voel en zo gedraag.

Zal ik eens eerlijk zijn.
Een vriendin raadde me aan om met iemand van het RIAGG ofzoiets dergelijks te praten. Weet je dat ik daar te trots voor ben. Had ik niet van mezelf verwacht, maar het is wel zo. Ach dat heb ik niet nodig. Ik weet ook niet of ik dat ga doen.

Zal ik eens eerlijk zijn.
Ik ga wel praten met iemand van de kerk. Hopelijk is dat genoeg om weer wat vrolijker te zijn. Genoeg om te zien dat het leven goed is en niet één en al ellende. Dat het goed is om te leven. Ik wil niet dood hoor. Wees maar niet bang. Maar het wordt weer tijd om de grijze zonnebril af te zetten.

Ik wil genieten van het herfstseizoen...genieten van mijn twee lieve meisjes en mooie man. Ik wil gewoon genieten en dankbaar zijn. Er is genoeg...Genoeg om van te genieten. Genoeg om dankbaar voor te zijn.

No comments: