Wednesday, April 02, 2008

R.I.P. Harry Kroek

Twee dagen geleden geschokt door een telefoontje. Vandaag kwam de rouwkaart binnen.

Een half jaar geleden maakte mama bekend: Ik heb een vriend. Mijn broertje grapte: Mooi, dan heb ik een nieuwe vader erbij. Nu is hij niet meer...Kon hij maar zien, dat mensen om hem huilen en dat vooral zijn kinderen hem zullen missen...Een gedicht op de rouwkaart:

Opeens was je verdwenen
We konden er niets aan doen
We hebben niet eens afscheid kunnen nemen
Niet eens een kleine zoen
De leegte die je hebt achtergelaten
Zit nu in ons hart verstopt
En de lege gaten
Zijn met verdriet volgepropt

- Zijn twee kinderen -



1 comment:

Didi Deborah Sandra Delsy Sahupala said...

hèh wat vertel je me nou!!
Is tie overleden, de vriend van mn tante Mieke?! Wat erg zeg!!
Heb er effe geen woorden voor..
Wens je mams, veel sterkte van mij toe. Ik zal haar es ff een kaartje sturen.
lfz, DDSD