Thursday, March 27, 2008

Supermama

Vandaag voelde ik me even Supermama. Van 12 tot 12.30 uur was het weeghalfuurtje bij het consultatieburo. Eigenlijk wilde ik wel heel graag met Salomé daar naartoe. Maar het was allemaal krap krap krap. Om iets voor twaalven begon ik met Salomé voeden, om 12.25 uur zat ik met haar in de auto (dat is snel hoor, als je bedenkt dat ik Salomé nog een jas moest aanwurmen en haar in de maxicosi moest zetten en dan ook nog de maxicosi in de auto moest vastmaken) en 12.35 uur liep ik samen met Salomé in het consultatieburo binnen. Gelukkig was daar een lieve dame die Salomé nog wel wilde wegen. Fieuwwww.....

Het was gelukt!! En ze was goed gegroeit!! Helemaal hyper kwam ik weer thuis. blij dat het gelukt was, blij dat Salomé goed gegroeit was. Ik bedacht dat ik nog wel wat dingetjes in huis kon doen, i.p.v. mijn middagslaapje; Ik was immers Supermama...toch maar even op bed liggen met een boekje, goed voor de borstvoeding, even wat rust nemen. Toen viel deze Supermama toch in een diepe diepe slaap.

4 comments:

JmeO Assen said...

Wow, daar word je echt blij van. Well done SUPERmama & Gods abundant blessings! Liefs, t. Mariana. PS. We zijn de komende week bij jullie in de buurt, vanwege de West Europese YWAM Conferentie in Delden. We bellen jullie gauw! :)

JmeO Assen said...

Hallo supermama, aangezien Channiel t/m donderdag zijn tentamens heeft, hebben we besloten dat ik deze keer niet naar eerder genoemde conferentie ga. Martina & ik zullen samen gauw jullie kant opkomen (Samuel is de volgende week n.l. ook weg). Love from us, the Joels.

Didi Deborah Sandra Delsy Sahupala said...

Errug knap van je Mommy hihi
Dus Salomé is al gegroeit!? Wow!! Nou dan moet tante Didi maar gauw weer eens langs komen!!

Tot snel dan maar
kusjes (tante) Dee2

Didi Deborah Sandra Delsy Sahupala said...

uuhhhmmm als ik jullie ook effe mag Up2Date'n
'Daniel, Deborah en Techiya'
Ik mis de naam van mn andere nichtje Salomé :P ;)
hihihi