Thursday, April 17, 2008

De ene dag kan je d'r wel achter het behang plakken, gisteren. De andere dag lachen we met elkaar en geniet ik van de kleine oudste meid in ons gezinnetje.

Even een ommetje maken. We waren de poort nog niet uit of Techiya riep: "Mama, mama kijk!" Ze wijst naar de grond. Ik moest toch even door de knieën om vondst te bewonderen. Nogmaals wijst Techiya naar de grond: "Kijk!". Daar zag ik ze, mieren. "Techiya, dat zijn mieren", leg ik haar uit. Haar reactie: "Mieren? Ooh..mooi, vet!"

Hahah..mieren. Grappig, om te kijken door de ogen van een bijna twee-jarige.
Vet? Dat woord gebruik ik echt niet zelf. Van wie ze dat toch heeft.

p.s.
Ja, ik weet het. Mijn berichten gaan nu voornamelijk over onze kinderen. Maar goed hier moeten jullie het toch nog even meedoen. Zij vullen namelijk mijn hele dag. Ik klaag niet hoor...of toch een beetje. Deze periode is mijn daginvulling; huishouding en voor mijn kindjes zorgen. Heeft ze niks beters te doen of dat doe je toch niet de hele dag? Dit zijn misschien vragen die je hebt. Nou ik kan je zeggen, vanaf dat ik uit mijn bed stap tot ik er weer in stap ben ik echt alleen dat aan het doen...hahaha...echt. En even bloggen en mijn mail checken. Zoals ik al schreef, de ene dag is het heeeerlijk, de andere dag wat minder. Nou ik ga weer verder met jaja...mijn huishouding! = )

2 comments:

Ruth said...

Hihi, ik herken alles in je verhaal.. maarja, wat wil je met 2 van die kotertjes.
Joshua stuurde mij laatst een smsje: 'We gaan behang kopen.'
Ik: 'Hoezo?'
Hij: 'Om Raphael achter te plakken.'

En ja, dat huishouden en leven voor de kinderen ken ik ook. Alles in mijn leven is om de kinderen heen gebouwd... En je mag er soms best even over klagen hoor!
(ik voel me soms net een sloofje.. jij ook?)

Anonymous said...

Komt mij ook allemaal bekend voor... Al heb ik maar een (1) zoontje, ik heb er mijn handen vol aan...

Ik lees tussen de regels door dat jij ook ontzettend geniet, net als ik!

Zet 'em op!