Monday, June 25, 2007

Techiya update

























op...opa...open... woordjes van nu.

favouriete activiteiten nu; op de bank klimmen. op de bank heen en weer rennen. op de loopwagen zitten of staan (!), bellen, met de little people bus spelen, in de zandbak spelen.

nieuwe ontdekking; ik zit niet goed vast in de kinderstoel, dus als ik niet meer stil wil zitten bij het eten, dan kan ik staan.


nieuwe heldere nonverbale communicatie; bij de voordeur staan en zielig huilen = ik wil naar buiten, klimmen op de kinderwagen = ik wil erin zitten en jij moet me duwen, schoenen pakken bij haar voet neerleggen = ik wil graag schoenen aan, bij ons bed staan en armen in de lucht = til mij op bed ik wil op bed spelen, rennen, vallen enz.

nieuwe look; heleboel krullen, twee kiezen







5 comments:

mamessage said...

Hey nona manis, dit is al een goeie oefening om straks papeda te gaan eten! Hahahaaaaaiiiii!
Kusje van oma Mariana :)

Anonymous said...

ow wat een schatje ben je toch ook

** ik mis je **

heel veel kusjes en knuffels
van je tante iene

Ruth said...

Sodeju!
Zij gaat als een speer! Geweldig! En zo te zien is ze niet vies van zelf eten. Nou, kunnen mijn heren een voorbeeld aan nemen: die willen nog geen stukje brood vasthouden, en dat is niet omdat ikzelf zo netjes ben!!!

Anonymous said...

ini anak gemus,opa en oma Vssn

Anonymous said...

ehmmm... geef je haar wel genoeg te eten? ze eet bijna haar bordje op! grrrrr...

hihi ;-) mamawolff