Monday, November 13, 2006

NIETS DOEN??

Mijn gebed was: Heer, wat mag ik nu voor u doen?
Zijn antwoord was: Je mag even "zijn". Je hoeft niets te doen...

Mijn gebed was: Heer, zeg mij toch wat mag ik voor u doen?
Zijn antwoord was: Je hoeft niets te doen...

Mijn gebed was: Heer, hoort u mij wel...houdt u nog wel van mij? Wat moet ik voor u doen?!?
Zijn antwoord was: Niets, je hoeft niets te doen...

Mijn gebed was: Heer spreek toch...hier ben ik....ik wil wat doen? Wat kan ik doen...
Zijn antwoord was: Niets, doe niets...
Mijn gebed was: Niets...?


Mijn gebed is: Heer, hier ben ik...ik wil zijn...

3 comments:

mamessage said...

Mijn gebed voor jou: "I just want to BE where you are. Dwelling daily in your presence. TAKE ME to the place where you are..."

Blessings to you!

Ruth said...

En dit stukje verdient een award voor MOOISTE log.

Didi Deborah Sandra Delsy Sahupala said...

Relaxx and Chill
Enjoy your dayz and life
Don't look too fast forwards,
Lean Back and Chill, siss'
You deserve it.. The Best is coming... I think you first have to sjettel back in tha east.. Looking out for tha homeplace He will give U, Meby then He will give you His comment...
Again (for now)
"Lean Back and Chill"