Wednesday, November 08, 2006

BOODSCHAPPEN DOEN

9 comments:

mamessage said...

Mmmm... ge-mus! (maleis knuffelwoord).
Kusjes en groetjes.

Anonymous said...

Ahh Techiyaa wat ben je al een mooie grote meid!
Wat een lieve foto!

Anonymous said...

Wat een schatje...zoeken jullie nog een papa ani....groetjes.

Anonymous said...

wat een schatje is het toch ook he? zie dr lachen dan...gemus..
Techiya ik hoop dat je wel op tante Deborah's verjaardag komt zondag..maar we zien wel he?? tot gauw love you..ook kusjes aan papa en mama..

Anonymous said...

Ini anak menggarti sekali.Oweee barsan stengga tahun sikap percies sepulu tahun.Als je hier was meisje dan at ik jou toch op maar niet heus hoor anders kunnen we niet meer van jou genieten bij wijze van spreken dan.Nou schatje let's show the whole world that Techiya is coming.Love you ,oma Vaassen

Anonymous said...

mama bongso iene vind je een schatje
dikke kus voor jullie drie

Ruth said...

Ohhhh!! Wat lief!!
Wat wordt ze toch groot... Ik heb het nog nooit geprobeerd om de kids in de kar te laten, denk dat Chananja het wel kan, die kan al alleen zitten (beetje wiebelig soms nog, maar toch), alleen Raphaël is nog steeds zo slap als een plumpudding. En ach, ik kan ze toch nog niet tegelijk in één wagentje proppen!

Anonymous said...

Hallo Daniel, Deborah en Techiya! Bedankt voor je berichtje op de babysite! Dus jullie zijn toch verhuisd naar het oosten des lands. Ik hoop dat jullie daar je plekje gevonden hebben! Bij al jullie vrienden en familie! Wat een prachtige meid is Techiya zeg! En alweer zo groot. Ik vond het heel bijzonder dat ik de geboorte van dichtbij samen met jullie heb mogen meemaken. Ik hoop dat ik het net zo goed zal doen als jij deborah! Vindt het erg spannend in ieder geval. Gelukkig gaat alles goed en ben nu 37 weken zwanger. De eerste baby's van mijn cursus zijn al geboren. Allemaal meiden. Tja, nog even afwachten (voor jullie dan) wat het wordt! Nou, ik heb net een grote schoonmaak aanval overleefd en ga eens richting mijn ouders die in Hoogeveen wonen. Nog even shoppen!
Veel groeten en een dikke kus voor Techiya! Van Diana en Kruimel!

Nªnsk€ said...

Techiyaaaaaaaaaa!!

Ik zie het al papa&mama hebben jou goed opgev0ed, bo0dschappen d0en bij de DEKA! ;)

Jammer genoeggggg zat ik niet achter de kassa!

In ieder geval heb ik je gelukkig laasts weer even gezien bij jouw opdraagdienst.

Wat ben je toch een lief nichtje!
Liefs aan papa en mama
en tot de volgende keer!

X tante Nannie