Sunday, November 19, 2006

Feestje



Feestje vandaag. Techiya is voorgesteld aan God en de mensen van de gemeente.

Eerlijk gezegd had ik er niet zo'n grote verwachting van. Even Techiya aan de gemeente laten zien, daarna gaat oom Henk even bidden. En klaar...Techiya is opgedragen. Het was bijzonder. Door mensen heen liet God weer zijn grote liefde zien. Door mensen heen zegende God Techiya, Daniel en mijzelf. Door mensen heen zei God tegen ons; Jullie zijn speciaal...

Ja, ik voelde me vandaag speciaal. Wat een rijkdom om een kind van God te mogen zijn.

En Techiya...ons lieve schat had gisteren en vanochtend nog 39,4 graden (de hele week was ze ziekjes) koorts. Even twijfelden we of het 'opdragen' wel door moest gaan. Maar na het 'opdragen' is Techiya met haar papa lekker aan de wandel gegaan en heerlijk gerust in haar kinderwagenwieg.

Mijn lieve (schoon)zussen hebben ons wederom flink geholpen met versieren, koken, afwassen, bedienen. Usi2 dn adik2 terima kasih!!!! En papa Henk!!! Super lekker gekookt.....Gisteren en vandaag zich voor meer dan 100% ingezet om onze gasten te voorzien van heerlijke rijsttafel. Pa, het was lekkerrrrrrrr....Dankjewel!!!!

Meer foto's van de dienst te zien op:
http://www.fotokijken.nl/banier/2006/opdragen119-11-06/index.htm

4 comments:

Ruth said...

Gefeliciteerd met het opdragen van jullie mooie dochter, en wat zien jullie er, ondanks dat Techiya niet zo lekker was, strálend uit! Deb, leuk kapsel!

Veel liefs vanuit Assen,
Ruth

Munah said...

hallo hallo hallo...

adoeh anakserani ku MANIS sekali seh, dan paké pakian bagus ;)

Ik heb de foto's gezien en ik weet en geloof zeker dat het een supermooie bijzondere dag was geweest...

Ondanks dat ik er niet bij kon zijn, was mijn gedachten en gebed wel bij jullie :)

liefs

Anonymous said...

Ja, ERG JAMMER dat we er niet bij konden zijn. Trouwens,de foto's (en jullie natuurlijk ook :) ) zien er mooi uit. Je kon inderdaad zien dat het heel speciaal was.

Much love & blessings from all of us!

Wendy Esmeralda said...

Ey lieve mensen.

Van harte gefeliciteerd met het opdragen van Techiya... super hoor! God is goed!
Jullie zien er idd ook erg gelukkig en relaxed uit.

God gaat met jullie mee.

Wen