Monday, April 05, 2010

Roze glitterding gezocht!


(behang wat ze niet bedoelde, maar wel kreeg)



(het behang wat ze wel bedoelde)






We zijn al aardig op weg met ons huuske. Nog een keer het de hal sauzen en een stukje woonkamer behangen, hiervoor is het nog even wachten totdat het behang binnen is. Dankzij tante Nicole vraagt Techiya steeds om glitter in haar kamer. Mocht je ergens wat glitterachtig roze iets zien...pleassss let me know. Toen Techiya haar kamer zag was haar eerste reactie: Dat bedoelde ik niet. (niet roze genoeg, ik had een wit behangetje met roze borduurmotiefje uitgezocht) Dus ik heb haar maar een knalroze gordijntje beloofd en dat ene glitterding wat het ook moge zijn, moet ik nog vinden.

Vandaag heb ik me voorgenomen om na de verhuizing en aankleding van ons nieuw onderkomen me een hele poos niet meer te vertonen bij de Ikea of de Woonboulevards. Het blijft voor mij verbazingwekkend dat zoveeeeel mensen nieuwe spullen blijven kopen voor hun huis/tuin.
(Kheb trouwens twee lunchkaartjes ter waarde van 16 euro gewonnen...hihi...dus daarvoor nog wel een keer naar Ikea...)

1 comment:

Anonymous said...

Beetselry
[url=http://healthplusrx.com/oat-straw-herbal]oat straw herbal[/url]
Cypeempinue