Saturday, April 25, 2009

JONGENS AAN DE KANT

Techiya houdt er eigenlijk helemaal niet van om knuffels of poppen in bed te hebben. Vanaf dat ze de knuffels uit haar ledikant kon gooien, deed ze dat trouw elke avond. Al haar schattige pluche vrienden liggen al een hele tijd met z'n allen in een mand.

Vanavond moesten opeens een aantal knuffels bij haar in bed en haar lievelingsknuffel. "Wil jij mijn lievelingsknuffel pakken mama?" Ik kijk haar verbaasd aan en vraag me af welke dat is. Omdat ik echt niet weet welke knuffel ze bedoelt, vertel ik haar dat ze zelf maar uhumm haar lievelingsknuffel moet pakken. Ze pakt een grote pop. Ook goed denk ik. Ik zet ze aan haar hoofdeind allemaal netjes op een rij. Nee, niet goed ze moeten natuurlijk ook allemaal liggen. Ze regelt dat zelf wel even. Iedereen ligt goed, nu kan ze zelf ook eindelijk gaan liggen, dan kijkt ze naar de knuffels/poppen: "Ik heb geen plek meer. JONGENS AAN DE KANT!" Ik lach, ren naar beneden en maak nog even een foto. Dat vond de bijna driejarige wel geinig en doet vrolijk mee aan de fotosessie...




2 comments:

Oma Corrie said...

Ini anak ni gemus.Liefs oma Vaassen

Anonymous said...

Wat een Lekkerding ben je ook Techiya

Tante iene houd van je

Heel veel kusjes voor jou geef je Salome ook kusjes van mij voor haar
zeg maar tegen haar Salome tante iene houd ook van jou