Thursday, January 01, 2009

Wishing you...

Wishing you special moments...memories...this year


De laatste dag van 2008 gaf me een mooi moment met mijn twee dochters Techiya en Salomé. Met z'n drietjes in ons bed.

Het moment was maar even, maar wat voelde ik me rijk;

Mijn twee mooie meiden.

Mijn gedachten gingen terug naar de tijd dat ik in het grote bed van papa en tante Mandy mocht liggen met Didi als we moest slapen op oudjaarsavond.

Speciale herinneringen aan de feestelijke kerst en oud en nieuwtradities van vroeger.

Terwijl ik zo lag te mijmeren werd Techiya wakker en wilde dicht bij me liggen.

Ze stootte nogal hard haar hoofd tegen die van Salomé.

Van het ene op het andere moment lag ik met twee gillende meiden in bed.

DAAAAAAAAAAAAAAAN!!! KOM HELPEN!!!

The moment was gone.





2 comments:

Anonymous said...

leuk jullie weer gezien te hebben

en natuurlijk die 2 heerlijke dochters!

tot gauw weer??

liefs ruchama

Anonymous said...

Halloow daar,

Hoe gaat het ermee?
We moeten snel eens een koffiedate maken......wordt steeds langer dat we jullie niet gezien hebben.

Groetjes uut Ede,

Miranda & Hedde