Thursday, August 21, 2008

Heb weer eens wat geëvalueerd. Hoe gaat het eigenlijk echt met me?
Hoe gaat het op de verschillende gebieden van mijn leven.

Hoe gaat het met mij en Daniël?
Hoe gaat het met mijn huishouding?
Hoe gaat het met mijn gebedsleven?
Hoe gaat het met het bijbellezen?
Hoe gaat het met onze financiën?

Was wel prettig om daar even bij stil te staan en wat doelen te stellen voor de komende tijd.

Jeroen Spijk mijn dts leider leerde ons;
kijk omhoog - kijk naar binnen - kijk naar buiten
Vandaag was dus het moment om naar binnen te kijken, dat vrij direct leidde naar omhoog kijken

Ik hef mijn ogen op naar de bergen - Waar komt mijn hulp vandaan
Mijn hulp komt van Hem door Wie de hemel en aarde zijn ontstaan
Ik heb U nodig God, want U bent al mijn hoop
U bent mijn kracht, mijn Heer,
Ik vertrouw op U dat U mijn redden zult. Geef mij Uw leven weer
Psalm 121


No comments: