Friday, December 07, 2007

Rommel in huis

Het is alweer een half jaar geleden dat ik het boek las; Weg met die troep.
Houdt het me nog steeds bezig en ik ben nog niet tevreden met de vooruitgang.
Op Techiya's kamer liggen allemaal troepjes die of in de kast horen of in de nieuwe babykamer.
Op onze kamer ligt al een paar dagen een wasmand met opgevouwen schone kleding wat in de kasten gelegd moet worden.
En dan zal ik het maar niet hebben over het kastje in de gang. Alhoewel achter de deurtjes gaat het wel, maar dat laatje.

Ik denk dat ik mezelf nu maar weer eens aanpak en na wat drinken en een koekje genuttigd te hebben met Anouk en Techiya maar eens goed aan de slag ga.

Wish me luck...

2 comments:

Anonymous said...

LUCK!

Ik ga vanmiddag naar de ikea om een grote kast te kopen waar ik m'n rommel in kwijt kan.

Wish me luck ;)

Anonymous said...

LUCK!of YINDIISOMETHING zoals ze het hier zeggen..