Wednesday, September 19, 2007

Een maand

Wat er het afgelopen maand allemaal is gebeurd?

- ben oppasmama geworden van drie kinderen

- heb een schoonmaakbaantje 1dag in de week

- ben dertig geworden!!!

- ons meisje kan al een heleboel woordjes zeggen; neus, oor, oog, banaan, appel, ik ook, woef (is hondje natuurlijk), boe (koe), boven. Al deze woordjes met haar eigen unieke uitspraak. Heel leuk!! Oja, en ze kan ook Daniel zeggen.

- ons meisje begrijpt al een heleboel. Naar boven, in bad, t.v. kijken, naar buiten, eten, bidden (vouwt ze haar handjes). Misschien is dit alles voor jou heel gewoon, maar voor mij zoooo bijzonder!!

- Daniel is van baan veranderd. Nog in training bij de kpn. Vandaag moet hij z'n laatste toets maken en dan mag hij aan de slag.

- Enn!! Voor degene die het nog niet weten. We zijn zwanger van ons tweede kindje. De 27e hebben we onze tweede controlle alweer. Begin maand is de uitgerekende datum.

- Dit alles is wat me nu te binnen schiet. Nu ik m'n draai weer heb gevonden, zal ik denk ik weer meer bloggen. Denk ik...






4 comments:

Ruth said...

Allereerst van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Wat geweldig!
En het is ook heel bijzonder hoe snel een kind iets leert en oppikt. C&R maken vaak van die enorme sprongen, dan kunnen ze ineens heel veel zeggen en herkennen. Zo was ik gisteravond een boek aan het lezen met Raphael. Hij zocht de bal, de auto en de baby heeft ze allemaal stuk voor stuk aangewezen en er stonden veel van elk in het boekje. En dan bij het aanwijzen niet alleen auto zeggen, maar auto-toet-toet. Tja, hoe simpel het dan ook klinkt, ik was apetrots!
Chananja zegt weer hele andere dingen; kikker, klaar, stink (met neus dichtknijpen, hihi) nee (met nee schudden), tutup (dicht doen van de deuren) enz.
Wonderlijk hoe elk kind zich op zijn eigen manier ontwikkeld!

Ruth said...

ps. ik denk dat je begin maart bedoelt ipv begin maand? ;-)

Anonymous said...

YES, welcome back into our blogworld! En erg leuk en vreselijk gezellig om jullie nieuws weer te mogen volgen. Ga zo door! gr. v.d Joels.

Anonymous said...

uh maart ja.