Tuesday, April 03, 2007

Gratis

Ik begin een beetje verslaafd te raken aan Markplaats. Heb ontdekt dat er ook heel veel gratis aangeboden wordt. Hihihi..uhummm...de nederlandse kant in me...?....

Nu was ik wel door een meneer in Capelle enorm blij gemaakt, maar een dag daarna ook zeer teleurgesteld. Hij had namelijk zo'n leuk goed driewielertje met duwstang voor niks, noppes aangeboden. Ik mijn moed verzamelt en gebeld. Afgesproken dat ik een oom zou vragen om dat gratis leuke ding op te halen en meneer te Capelle terug te bellen.

Leek mij handiger dat mijn oom hem terug zou bellen, zodat zij meteen een afspraak konden maken. De volgende dag belde mijn geliefde oom me terug met de treurige mededeling. Dat de meneer te Capelle dat stomme driewielertje met duwstang voor 5 eurootjes had verkocht.

Had ik die vorige avond nog tegen Daniel gezegd. Ik zie dit echt als een kado van God! Want ik wilde heel graag zo'n driewieler voor Techiya (en voor mezelf).

God gaf me geen driewieler, maar wel een teachable moment (leermoment). Ik zal jullie wel niet vermoeien met de lessen, die ik denk eruit te halen. Ik ga lekker door met etalage kijken op marktplaats, heb geboden op een fietsstoeltje voor Techiya en een fiets voor Daniël, allemaal natuurlijk voor bijna niks. Nu goed communiceren met de aanbieder, want voor meer marktplaats teachable moments bedank ik natuurlijk voor.


Driewieler....Aanbieding Bart Smit : )



3 comments:

Anonymous said...

Moest even hardop gniffelen om de foto's. Wat een schik heeft jullie meisje! Haha!
Zal ik binnenkort een keertje langskomen? Mogen jullie ook mijn foto's zien :)

Liefs
Debora

Ruth said...

Jo,
moet je eens op gratisaftehalen.nl kijken... ;-)

Didi Deborah Sandra Delsy Sahupala said...

Gratis Gratis.. Maar als je er tog uang voor krijgen zijn ze Rakoes Rakoes..!! Ik ben nu ook opzoek nr een fiets en-of brommertje, scooter, een percussie... Pff OMG... en de MP-etalage staat vol. Maar wat is nou verstandig en handig whahah. Suc6.. groetjes, MP-junk 2