Thursday, February 09, 2006

Nieuws week 5

Gisteren werd ik wakker en dacht als eerst: "k heb zin in de lente."
Automatisch kwam dat gekke lied in me op: t 'is altijd lente in de ogen van de ...
Toevallig heb ik deze afgelopen maand twee keer mijn tandarts afspraak verzet. Toch maar binnenkort gaan om weer iets op te vangen van de mooie lente... (uhum)

De vervelende gebeurtenis van vorige week heeft me weer aan het bidden gekregen. Ik heb me voorgenomen om elke dag een half uur ervoor te bidden. Eerlijk gezegd valt het me nu alweer zwaar om deze toewijding vol te houden. Eergisteren en gisteren manlief dus maar gevraagd om met mee te bidden, anders had ik het denk ik overgeslagen. Ik moet zeggen dat ik nog geen duidelijke vrucht zie op twee weken een half uur bidden...of tochwel...Eigenlijk wel...vorige week vrijdag bad ik twee teksten uit. De volgende dag vertelde oom Freddy dat hij voor de staf van de Praktische Discipelschap Training - hij voor iedereen van God wat ontvangen. Voor mij had hij juist die twee teksten ontvangen, die ik die vorige avond had uitgebeden. Toeval?
Voor mij was dit een bemoediging van God > Als jij bid, hoor Ik jou!


Onze Zoektocht
Zoals ik vorige week schreef was voor mij meer duidelijk geworden wat ik straks als "moedertje" kan blijven doen voor JmeO. Maar eigenlijk zijn er afgelopen weekend meer vragen bijgekomen. Samen met Daniël bevind ik me op een kruispunt in ons leven. Eigenlijk ken ik dit onzekere gevoel niet meer zo goed. Na mijn dts wist ik heel goed wat ik wilde en waren de jaren vanaf 2001 naar mijn idee goed gepland. Nu moet ik samen met Daan even stilstaan. Waar gaan w i j naar toe? Welke weg nemen w i j om daar te komen? Ik hoop...ik bid...ik wacht...op een aanwijzing van onze Leidsman, Adviseur. He knows...

As. zaterdag HA'KA informatiedag (daan en ik vertellen iets over onze ervaringen op Ambon/Saparua, verder veel interessante info over "Redeem the Culture). Geinteresseerd? Je bent welkom!!! Zie www.teamhaka.org voor meer info.

Liefs,

Deborah

No comments: