Monday, February 27, 2006

LOGEERPARTIJ

khad afgelopen week ook vakantie. Twee superschatjes kwamen bij ons logeren. Mijn zusje Ruqayyah en mijn nichtje Samirah. Dit was meteen een training voor straks...voor april/mei en later.
's Nachts drie keer uit bed om te checken of de een nog een plasje moest doen. Want haar blaas gaf overdag en 's nachts even niet aan dat die vol was. De ander kreeg gelukkig wel een seintje van haar blaas, maar op de een of ander manier moest het altijd kreunend.

"Owwww...owwww...owwww....zucht...kreun..steun...snik...owwwww...owwww" en dan hoorde we het toilet spoelen weer een paar kreuntjes en dan konden we weer verder slapen...

Een hoogtepunt voor de dames was toch wel "Noorderdierenpark Emmen". Zelf was ik ook al jaren niet meer naar een dierentuin geweest. Vooral Samirah rende van het ene beest naar het andere.

Vrijdagmiddag reden we uitgeput, maar voldaan weer naar het oosten des lands om onze logés weer af te leveren bij hun thuisadres. Na deze week heb ik nog meer respect voor mama's en papa's gekregen!!! Bezighouden van de kids, koken, wassen, strijken, corrigeren, naar bed brengen, en dit herhaalt zich telkens maar weer. Maar de hugs...hun dankbaarheid...zien dat zij genieten...de leuke gesprekken en uitspraken zijn toch wel heeel kostbaar...

Deb




2 comments:

Wendy Esmeralda said...

mooi he kinderen?
Kinderen krijgen is het kostbaarste geschenk van onze Hemelse Vader! Geweldig geschenk!

Wij geloven er wel in hoor dat jullie straks lieve papa en mama zullen zijn...jullie zullen een zegen zijn voor de baby en over Zijn liefde vertellen...

Het zal een echt man- vrouw Gods worden!

Gods zegen met alle voorbereidingen! Hoelang moet je nog??

G-Bless

IJme en Wendy

Ruth said...

Nou Deb, RESPECT hoor, met je dikke buik naar de dierentuin!!! Dat kon ik écht niet meer!!!

Ik heb veel aan je gedacht de laatste tijd... hoop dat alles heel erg goed met je gaat!

Veel liefs, Ruth