Thursday, December 15, 2005

Life is good, but the wheater is bad!

Nou, hier ff een berichtje van mij. (Daniel)

Echt wel tof een blog, er gaat een wereld voor me open.
Ik zit hier nu achter mijn bureau op het werk en het is niet zo druk.
Buiten regent het, en dan zou je zoals veel mensen heel erg depressief kunnen worden.
Maar ikke niet, want weet je, vandaag zijn Deborah en ik 8 maanden getrouwd,
Jippie!

Tjonge jonge wat gaat alles toch snel, en over 4 maandjes krijgen we er een kleine bij!
Ik zie uit naar wat het komend jaar gaat brengen, want dit jaar was echt super voor ons.
Trouwen, naar Ambon, Deborah die haar echte vader heeft ontmoet, en nu is Deborah ook nog zwanger. Ik kan 1 ding zeggen God is goed, altijd!!!!!!!

nou ik ga maar weer gauw aan het werk!
Blessings,

Daniël

1 comment:

Ruth said...

Lieve vrienden,

Wát een blessings voor jullie dit jaar!
Laten we snel weer gezellig chillen met z'n viertjes (of eigenlijk zevenen...)!

We love you, Josh & Ruth