Tuesday, December 13, 2005

Bloggers & Nieuwtjes & Onze Baby

Een welgemeende compliment aan de bloggers; Tasmunah, Nannie, Doreen, Ruth, Debora (-h)... Ik ben een trouwe bloglezer van jullie. Nu w i j zelf zoiets hebben, merk ik dat het toch enige creativiteit kost. Deborah heeft bewondering voor jullie!!!

nieuws;
> Afgelopen zaterdag optreden HA'KA gehad. Met de groep gebeden voor de presentator van de avond... hij was zó geraakt door Gods liefde. Ik meen het; je zag hem stralen. Echt ontroerend gewoon.
> Glenn en Natas (mijn zus!) hebben gisteren een dochtertje gekregen!!! Haar naam is Cheyenne. Lieve Cheyenne, we zijn super blij met jou. Welkom in onze familie!
> Gisteren een afspraak gemaakt met mijn 'echte' vader. 15 januari ga ik mijn halfbroertjes en halfzusje ontmoeten. Spannend.

www.babyinfo.nl
Welkom Deborah,
Je bent nu in de vijfde maand van je zwangerschap. Je baby groeit vanaf nu niet meer zo razendsnel als in het begin. Hij wordt wel steeds zwaarder. Er is nu nog behoorlijk wat ruimte in je baarmoeder en je kind maakt daar volop gebruik van. Hij zwemt van de ene naar de andere kant, duikelt kopje en spartelt met zijn armpjes en beentjes.

2 comments:

Nªnsk€ said...

:)
allemaal lief...
aai aan de kleine en t0t gauw aan papa en mama
Liefs

Didi Deborah Sandra Delsy Sahupala said...

een goed idee hè van mij dat je je effe moest aanmelden by Babyinfo.nl... Volgensmij via deze site kan je ook een website voor de kleine aanmaken, je vriendinnetje Lis' heeft dat ook aangemaakt voor May-Linn...
kuzz van MY