Friday, January 25, 2008

M'n prison break verslaving heeft zich niet doorgezet. De laatste aflevering van serie 1 was een domper op al de afleveringen die ik had gezien. Mijn wijze vader had al gezegd dat hij het langdradig vond. Langdradig it is! Sjonge...geen zin meer om mijn kostbare tijd nog meer afleveringen te gaan kijken, althans op dit moment. Ik moet aan de slag.

De meubels staan, kleertjes liggen in de kast, wiegje staat. Het meeste is klaar voor de komst van ons kindje. Maar nu nog de details. Boven de commode moet nog een plankje, gordijntjes moeten nog uitgezocht worden en opgehangen, de kleertjes nog gewassen en gesorteerd op maat, wiegje moet nog een lint om en een .... boven het wiegje (je weet wel, zo'n lap stof wat om het wiegje/ledikantje hangt, wat zo schattig staat, wat je soms ook wel tegen muggen gebruikt, geen klamboe, maarrr....ik kom er even niet). En zo nog een heleboel kleine dingetjes meer die op mijn lijstje staan.

Nog even vervolg op mijn muis verhaal:
- geen muizen meer gesignaleerd
- meneer van twente milieu heeft vastgesteld dat ze wel van het gif hebben gegeten. Ja, ik weet het heel zielig, maar ik vind het echt niet fijn dat in en onder de box muisjes lopen. En achter onze bankstel enz...
- en de slijmerige spoortjes die ik al tijden zag op het tapijt op sommige plekken, waarvan ik dacht dat het van de muizen waren, zijn van slakken.
- die kunnen geweerd worden door zeezout werd mij verteld






1 comment:

Didi Deborah Sandra Delsy Sahupala said...

PB. ja zo achter mekaar is het langdradig ja, elke week valt het iets mee, maar toch wachte wachte en toch weet je wat er misschien gaat gebeuren..blablabla

BK. Leuk spannend nog 1,5maandje en dan is het zover. Zie er weer naar uit jullie (ons) gaat schenken, maar dat weten jullie zelf al :P Kga nu goed luistern hihihi als jullie over de Baby praten (lekr puh, heb al voorgevoel want je versprak je volgensmij toen je met Mirel over de baby's had hihi)

Tikus vs. Slak allebei bah ieuw krijg er rillingen van hihi
(ook nu helemaal kom net van mn werk en ben moe dan heb ik het wel koud ja en nu des te meer, ThanX Deb.)