Friday, October 27, 2006

SPECIAAL VOOR ........

OPA EN OMA VAASSEN EN BADHOEVEDORP




Test of ik al groot genoeg ben voor de buggy. Papa en mama denken dat ik de buggy leuker vind omdat ik dan meer kan zien. Ik vind het super, maar nu wil ik ook alles zien en niet in slaap vallen. Dus toen we afgelopen zondag in Artis waren met oude bekenden van mama uit Rijssen (reunietje) heb ik bijna de hele dag niet geslapen.




We hadden een herfsttour. Lekker goedkoop reizen met de trein en ook nog 1e klas.
Een hele goede vriendin van mama was er ook, tante Tia. Het was een beetje frisjes die dag, daarom moest ik een muts op die dag. Uhumm...staat wel grappig toch? De vissen vond ik het mooist. Eerlijk gezegd heb ik de rest van de bewoners van Artis niet gezien, spelen met de touwtjes van mama's jas en gedragen worden door andere tantes trok meer mijn aandacht.
















Opa's en oma's dit was even speciaal voor jullie, omdat ik jullie al een poosje niet heb gezien.

Love you all,
Techiya

2 comments:

Anonymous said...

Prinsesje wat zie je er weer lekker uit schat.Prinsesseheerlijk in jouw buggy.Jouw mama en papa mogen er ook wel zijn hoor love you too.Oma en opa Vaassen

Anonymous said...

Lieve Techiya,
Wat ben jij al groot zeg! Vet stoer dat jij al in de buggy kan zitten... Ik wil dat ook wel maar dan val ik om... Ik moet nog op mijn rug liggen in de dreami. Niks aan vind ik dat; dus daarom lig ik maar op mijn buik dan kan ik lekker slapen! Bevalt het een beetje in Almelo? In Assen is er niet veel veranderd hoor, behalve dan dat jij verhuisd bent. Doe je de groetjes en knuffels aan je papa en mama? Doei en veel liefs uut Ass'n van Isai